A storia di u PVC

A storia di u PVC

002

A prima volta chì u PVC hè statu scupertu hè stata per accidente in u 1872 da u chimicu tedescu Eugen Baumann.Hè stata sintetizzata cum'è un fiasconu di cloruru di vinile hè stata esposta à a luce di u sole induve polimerizzava.

À a fini di l'anni 1800, un gruppu d'imprendituri tedeschi decide d'investisce è di fabricà grandi quantità di acetilene, utilizatu com'è carburante in lampade.In parallelu, e soluzioni elettriche sò diventate sempre più efficaci è prestu prestu in u mercatu.Cù questu Acetilene era dispunibule in abbundanza è pocu costu.

In u 1912 un chimicu tedescu, Fritz Klatte, spirimintò cù a sustanza è hà reagitu cù l'acidu clorhidric (HCl).Questa reazzione pruducerà u clorur di vinile è ùn avè micca un scopu chjaru l'abbandunò nantu à un scaffale.U cloruru di vinile polimerizatu cù u tempu, Klatte hà avutu a cumpagnia per quale ellu travagliava, Greisheim Electron, per patentà.Ùn anu truvatu nisun usu per questu è a patente scaduta in u 1925.

Indipendentemente un altru chimicu in America, Waldo Semon chì travaglia in BF Goodrich, hà scupertu PVC.Hà vistu chì puderia esse un materiale perfettu per i cortini di doccia è anu presentatu una patente.Una di e caratteristiche chjave era l'impermeabilizazione chì hà purtatu à assai più casi d'usu è u PVC hà cresciutu rapidamente in a quota di mercatu.

Cosa hè PVC granule è induve hè usatu?

U PVC hè una materia prima chì ùn pò micca esse trasfurmata solu in paragunà cù altre materie prime.I composti di granuli di PVC sò basati nantu à a cumminazzioni di u polimeru è l'additivi chì dà a formulazione necessaria per l'usu finale.

A cunvenzione in l'arregistramentu di a cuncentrazione di l'additivu hè basatu annantu à parte per centu di a resina PVC (phr).U compostu hè generatu da mischjendu intimamente l'ingredienti, chì dopu hè cunvertitu in l'articulu geled sottu l'influenza di u calore (è di cisura).

I cumposti di PVC ponu esse formulati, cù plastificanti, in materiali flessibili, di solitu chjamati P-PVC.I tipi di PVC morbidi o flessibili sò soprattuttu usati in calzature, industria di cavi, pavimenti, tubi, ghjoculi è guanti.

ASIAPOLYPLAS-INDUSTRI-A-310-produttu

I composti senza plastificante per applicazioni rigide sò designati U-PVC.U PVC rigidu hè soprattuttu utilizatu per tubi, profili di finestra, rivestimenti murali, etc.

I composti di PVC sò faciuli di processà per iniezione, estrusione, soffiatura è imbutitura profonda.L'INPVC hà ingegneriatu composti di PVC flessibili cù una fluidità assai alta, ideali per u stampaggio à iniezione, è ancu di qualità altamente viscose per l'estrusione.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2021

Applicazione principale

Stampaggio per iniezione, estrusione e soffiaggio